8 Şubat 2011 Salı

ikinci çocuk

henüz hazırmıyım bilmiyorum...aynı şeyleri yeniden yaşamak zor geliyor..belki bu kez daha kolay olacak ama yinede zor olacağını biliyorum..zamanım az nisanın üçüne kadar ya bu sefer ilki kadar şanslı değilsem..o zaman yaşım daha küçüktü şimdi belki o kadar kolay olmayacak ama biraz daha içim rahat çünkü yanımda oğlum var..Rabbim bana dünyanın en tatlı evladını verdi bahtıda güzel olur inşallah..zaten önceki kadar ilaç kullanmama gerek yokmuş..çok kararsızım ama bitaraftanda şansımı denemeliyim diye düşünüyorum..ya ikiz olursa ne yaparım nasıl bakarım..çünkü kayınpederim hasta hamile kalırsam hem ev hem oğlum hem hasta olan kayınpeder hepsiyle nasıl uğraşacağım hiç bilmiyorum..Allah yardımcım olsun....

1 yorum:

  1. Dur bi ya dene bakalım ne olacak.. Panik yok.. Rabbim kolaylığını verir.. Sen dua et Efe kadar kuduruk olmasın :)

    YanıtlaSil